väntans tider.

Insåg för hundrade gången hur tråkigt det är att vår kamera bestämt sig för att bråka. Visserligen har vi hela livet framför oss men dehär första 3 veckorna känns så himla fina & värdefulla och det är synd att inte kunna fånga det på bild. Vår nya kamera borde nog däremot komma snart, helst innan fredag om jag får säga mitt.

Dagen har förutom ovanstående saknad varit till belåtenhet. Viggo har varit ganska mycket vaken men somnade precis till lite. Visserligen någon period av grinighet men då gick vi ut i det härliga vädret som visade -0.8 grader. Optimistisk som jag var struntade jag i både mössa, vantar och halsduk, inte så smart kanske för det blåste en del. Lagom när vi parkerat vagnen i hallen och slängt in en matlåda i micron blev det världens snöstorm ute. Kanske inte världens, men ändå. Det kallar jag timing.

Kommentarer
Postat av: Giesela

Hej Emma !

Hoppas att allt flyter på för er. Vill bara ge dig ett SUPER tips. Håll dig för 17 ALLTID varm så att du inte åker på Mjölkstockning. Det är vidrigt att få. På med mössa halsduk och vantarna ... Gärna en fet dunjacka också...

Ja ja ja här står jag inte med DEN pekpinnen utan vill dig BARA väldigt väl . Kram // Giesela

2009-01-06 @ 21:26:54
URL: http://www.realrinse.se
Postat av: Emma

Gisela: Åh ja, jag försöker hålla mig varm och efter dagens missberäkning åker mössa och vantar på varenda gång! Dock har jag ingen vinterjacka då jag gått och blivit en riktig knubbis under graviditeten, går i vårjacka och 2-3 tröjor. Vad gör man inte..?

2009-01-06 @ 21:34:35
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

vad hade du för kamera nu då?..hoppas den kommer snart den nya..roooligt med bilder..=)



2009-01-06 @ 22:14:42
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0