det är fortfarande måndag...

...och jag vill summera dagen som väldigt fin. Picnicen var trevlig men jag passade mig för solen och försökte även passa mig för spindlar. När jag kom hem satte jag mig som vanligt vid datorn och kikade in på hemnet. Då såg jag att det var en lovande lägenhetsvisning så det var bara att stuva ner Viggo i vagnen och knalla dit. Vi hade ju faktiskt inget bättre för oss. Viggo och jag.

Så till det viktiga. Jag började med läggningsritualen 19.30 precis som alla andra kvällar. Viggo fick lite att äta och somnade vid bröstet, precis som vanligt. Vissa kvällar har man lite "otur" då han vaknar till, men jag lade ändå ner honom i sängen. Då vände han sig på sidan och tog ett stadigt tag om spjälskyddet som han sedan låg och pratade med. När han 4 minuter senare blev tyst tassade jag in i sovrummet och han hade somnat.. Själv. Utan minsta protest. Min kille har blivit så stor och duktig!

Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe vad gullig du är :)

man vet aldrig om jag kommer tillbaka. kanske på annan adress. lovar att meddela isåfall =)

2009-06-01 @ 21:01:40
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0