mammabloggen.

Idag var ytterligare en dag som spenderats i Skärholmen med Viggo och sambo. Denhär gången handlade jag däremot ingenting bortsett från smink men som vi alla vet så räknas inte saker som är mindre än 5x5 cm. Känns skönt att vara lite ekonomisk också, en vacker dag kanske jag har råd att köpa en ny dator t.ex. Vad vet jag?

Min blogg har blivit lite av en mammablogg, trots att jag försökte att inte få den till det. Men å andra sidan, hur är det möjligt att undvika det när jag spenderar 24 timmar om dygnet tillsammans med bästa bebisen? Exactly. I morgon däremot ska jag till frisören för första gången sen i maj förra året, kanske bjuder jag på ett 100% Emma-inlägg. Den som lever får se. Tills vidare får ni ytterligare några bilder på de finaste jag har. Viggo som äntligen funnit tröst i "snutte" eftersom han inte tar nappen, en bild när han är nybadad och ofriserad och slutligen på mina 2 fina grabbar.
 

Kommentarer
Postat av: MAMMA

ONEKLIGEN DET SÖTASTE SOM FINNS..................

2009-03-03 @ 19:04:13
Postat av: Karin

men plutten..vad stor han har blivit sen jag såg han..=)..han ser ut som en riktig kramkorv

2009-03-03 @ 21:12:47
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Emma

Ja visst har han blivit stor :D Han kan stå på benen jättelänge och är vaken och alert. Han kan även skrika som en 1åring och trotsa som en 3åring, haha. Det är tur att han är så söt!

2009-03-03 @ 21:26:33
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: vonka

jesusamalia va fin han är!!! Hoppas vi kan ses snart! Kram!!

2009-03-04 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0