monsterViggo.

Vad var det som hände? Härliga, fina Viggo är fortfarande underbar men emellanåt är han ett riktigt litet monster. Antar att det är 2-årstrotsen som kickat in, terrible twos som det också kallas och det är ett så passande namn. Man får vara beredd på kaos om man, Gud förbjude, måste ta av honom blöjan! Eller försöka sätta på honom en tröja, jösses mamma! I Viggos värld är alla tröjor just nu byxor och ska således träs på över fötterna och dras upp över midjan så halsringningen går sönder.

Nä. Nu har jag städat hela min lediga dag och ska hämta på dagis alldeles strax. Istället för den stora lekparken i Älvsjö har jag tänkt gå till biblioteket i Fruängen och se om jag kan låna böcker för lite tips och råd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0