fredag. igen. skriver jag inte alltid att det är fredag?

Den härliga men lömska solen brände min nacke och axlar när jag lyxlunchade med fina Alex idag. Annars har jag det bra men jag blir stressad av alla människor med träningshysteri. På facebook och bloggar ska det ständigt uppdateras hur mycket det tränats, hur många cm som tappats och hur snabbt graviditetskilona försvinner. Herregud, jag har inte ens fött lilebror än och redan nu börjar jag fundera över hur jäkla viktigt det är att vara i form 6 veckor efter förlossning, tappat alla kilon och träna varje dag. Efter Viggo tog jag det hela med ro och hoppas det blir samma sak nu.

Trevlig fredag! Nu ska jag dricka läsk och äta godis!!


Kommentarer
Postat av: Karin

vad tråkigt att du upplever det så..du kan ju alltid blocka dom som stressar dig ;) antar att jag kanske är en av dom..eftersom jag oftast nämner min träning där än andra saker..men mycket pga att jag har mest träningskompisar från Friskis på FB också och det blir liksom naturligt för mig att nämna det som är mitt intresse.



Jag tycker du ska göra som du känner..vill du inte träna så ska du inte tvinga dig till det heller "bara" för att andra har en träningshysteri efter förlossning och måste tappa alla kg på en gång. Det är aldrig fel att röra sig, före under och efter..men har man inte lust så har man inte.

2011-06-11 @ 13:25:28
Postat av: Karin

och..jag tror du kommer få fullt upp ändå efter förlossningen..så jag tycker du ska försöka som du säger..ta det med ro..det ordnar sig ändå ;) Kram!

2011-06-11 @ 13:26:59
Postat av: emma

Karin, ditt friskis är ju ditt barn :). Det är bara det att var man än vänder sig (bloggar, fb, aftonbladet, de flesta tidningar) så står det där bara. Jag ska absolut göra mitt bästa men i lugn takt. Satsar på beach 2017 eller nåt :)

2011-06-11 @ 16:54:58
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

jo, jag förstår dig med..och det är klart att man blir påverkad..även om jag tränar så blir man ju påverkad med av all träning och viktnedgångshysteri som nämns "överallt".



jag satsar på att må bra och ha en balans mellan träning och det övriga livet..det är inte kul när man tränar för mycket heller (även om det är roligt) på bekostnad av det andra som man vill hinna med också...och så ska man hinna jobba på det!



Jo..Friskis är "mitt barn" just nu..men det kan ju komma att ändras. Friskis är inte allt, även om det har en stor betydelse och jag tycker om det väldigt mycket..men det ska ju inte styra över andra saker, liksom ens jobb =)

2011-06-11 @ 17:40:05
Postat av: Karin

guu va jag babblar..

2011-06-11 @ 17:40:32
Postat av: Karin

har skrivit till dig på FB om en helt annan sak förresten

2011-06-11 @ 18:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0