Outfit

Dethär med att hitta kläder till morgondagens begravning visade sig vara svårare än vad jag hade trott. Efter att ha sovit ut efter nattens arbete begav jag mig in till city med sällskap för att försöka hitta en ny klänning. Hur mycket jag än letade så visade det sig vara helt omöjligt, det enda jag hittade var en svart kortärmad blus/skjorta med puffärmar. Morgondagen kommer därmed bli lite av ett skolflicketema, eftersom jag kombinerar blusen med en svart/grårutig kjol, håret i knut och silvermedaljong runt halsen. Det låter inte så skolflickeaktigt kanske men om man såg mig..

Tidigare ikväll blev vi uttråkade och for hem till svärmor och hälsade på, där var även Håkan, Ellen och Maria med den lilla lilla bebisen. Bebisen går fortfarande utan namn men var likväl söt att klappa på. Det är ju inte klokt hur sugen jag blev på bebis helt plötsligt. Nu sova.

Kommentarer
Postat av: Karin

klappar du också på bebisar..jag brukar klia dom lite under hakan med..hehe..=)

2008-04-04 @ 05:52:42
URL: http://litenbrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0