bristande bloggmotivation.

Jag har den senaste veckan hyst agg mot min blogg men känner ett litet behov av att uppdatera. Semestern lider mot sitt slut och på måndag är det jobb för hela slanten. Jag behöver inte förklara mina känslor inför detta faktum.
Veckan som varit har jag umgåtts med så många vänner jag klarat av, både här hemma och i Västerås. Jag har fått nån konstig åkomma i min vänstra fot så det gör löjligt ont att gå på den, ibland är jag på gränsen till gråt bara för att det känns frustrerande att inte kunna gå som folk. Jag ger det en vecka, går det inte över får jag gå till doktorn. Men bara tanken på att jag ska gå till doktorn är ju skrattretande, jag är där ungefär vart 8e år eller så. Jag känner inget förtroende för husläkarmottagningar, de gör sällan någon nytta.
Idag har jag blivit ägare till ett nytt vardagsrumsbord (se bild) och åter igen blivit påmind om varför jag hellre umgås med manliga vänner än kvinnliga. Bordet och vännerna har inget samband.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Skitsnyggt bord!

Angående foten så borde du testa en stöd"tub" som man kan köpa på Apoteket. Både jag och Simon har använt sån vid fotproblem och det har blivit bättre. Nu hittar jag den inte, men den heter Scholl Tubigrip. Här är en bild:

http://lusciouslex.bilddagboken.se/p/show.html?id=13039843&directlink=1

2008-08-24 @ 00:51:10
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: vonka

Hallu, skriv nått då! Jag älskar ju att läsa din blogg :D

2008-08-29 @ 10:51:30
Postat av: A-M

Very nice table :)

2008-08-30 @ 14:30:02
Postat av: Karin

hörde med mamsen ang hyllan och den fanns kvar, men hon hade andra planer för den..behålla den själv å så..det var tydligen den första hyllan som hon fick som tonåring..så kan förstå att den är nostalgisk för henne..

2008-09-01 @ 10:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0