dagsutflykt.

Ända sedan förra söndagen har jag sett fram emot dagens utflykt, nämligen till en loppis ute på landsbygden. Jag hittade många fina möbler och däribland bord men dock inte det ultimata bordet. Men att vandra runt på diverse loppisar är himla mysigt så det var värt den långa bilresan dit.
Bilder från loppis.
                   

Vi åkte även in till Västerås city för att kolla på lite onödigheter och nödvändigheter. Vissa saker som jag letade efter var slut, andra saker som jag inte alls letade efter inhandlades så summan av kardemumman är väl ändå en lyckad shoppingrunda. Bild 1) tights från BikBok, Jeanskjol från PolarnoPyret, Strawberry bodybutter från Bodyshop samt pensel från Bodyshop. Bild 2) Vans Hi Pro (present till Lenny).
         

För att avsluta en perfekt söndag åkte vi till Vallby Friluftsmuseum och återupplevde gamla minnen. Till vår glädje fick man ta med hunden in på området så Patsy blev vän med somliga djur, medan andra djur var lite mer skrämmande. Lite kaffe, godis i strut och handhållning kan väl få avsluta beskrivningen av denna sköna söndag. Och så en sista bild, såklart.


Kommentarer
Postat av: Des

Jeanskjolen var jättefin!

2008-08-03 @ 20:47:56
URL: http://hidyhiding.wordpress.com
Postat av: Amelie

Snygga Vans!! Och ja, Vallby friluftsmuseum är sjukt mysigt. Visste du att jag har sommarjobbat där? Sålde såna där godisstrutar (som för övrigt var en bitch att få till, strutarna alltså).

2008-08-03 @ 21:20:01
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, det visste jag faktiskt inte Ammi! Jag köpte ju en såndär strut till svärmor idag. Tack för mailet! Gärna ses i veckan, jag har semester! Ang. det andra så återkommar jag, ska se om Lenny absolut måste gå på ink bash :S



Des- tack! Jävligt najs med resår i midjan, att vara gravid is the shit!

2008-08-03 @ 23:56:19
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Amelie

Okej men vad jag vet så kan jag alla dagar, så du kan väl hojta på msn eller via sms så bestämmer vi nåt?

Förresten, ang. resår i midjan så blev jag faktiskt något avis när jag var med en annan gravid kompis och shoppade. Verkar ju hur soft som helst med jätteresår runt magen juh!

2008-08-04 @ 02:44:15
URL: http://skeppohoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0