det värker i kroppen.

Lagom då min far sa adjö till mig och Stockholm för denhär gången, fick jag besök av Fröken magsjuka. Det är alltid ett uppvaknande att bli magsjuk och jag förundras varje gång över hur ont det faktiskt kan göra i hela kroppen när man blir sjuk. 9 1/2 dag kvar av semestern och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag måste erkänna att det inte känns upphetsande att börja jobba igen, samtidigt som att ju snabbare jag kommer igång att jobba, ju snabbare kommer den 16e oktober. Dagen då jag kan säga tack och adjö arbete, börja boa och säga hej och välkommen bebis. Inte för att det är dags förrän i december men ändå.

Ikväll tackade jag nej till utomhusbio i Tanto, nu i efterhand känns det väldigt smart eftersom jag inte vet om magsjukan lagt sig riktigt. Istället blir det film, "Ängel vid mitt bord", som jag fått i present av min sambo. I 3 månader har jag velat om jag ska köpa den eller ej, Piratebay har gjort mig snål. Eller vad säger jag nu, JAG laddar ju faktiskt inte hem film. På hedersord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0