regn, rusk och nybakt scones.

Klockan 6 i morse väcktes jag av en tvångsmässig craving, nämligen salta scones. Jag försökte somna om, gå ut med hunden men utan resultat. Halv sju ställde jag mig och diskade, bakade, stekte ägg, tände ljus och dukade fram en finfin frukost i soffan framför tv4. Väckte min sambo med sjukt nöjd min eftersom jag var övertygad om att jag var världens bästa flickvän. Han var inte lika övertygad då han är nåt så jävulskt morgontrött, men min frukost smakade iaf gudomligt. Om ni visste (somliga av er vet) hur gott det är att få äta det man har cravings på.

Nu ska jag lägga mig i soffan under en filt och titta på tv. Eller rättare sagt så är det "OC" säsong 1 som lockar, får hoppas att den är lika bra nnu som för nåt år sedan. Avslutar inlägget med att bekräfta Ammis paprikateori, som fan, till och med.


Kommentarer
Postat av: Amelie

HA!! Told you so!!

2008-08-08 @ 19:09:53
URL: http://skeppohoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0