4 dagar kvar.

Samlade krafter nog för att ta mig heela vägen till Konsum för att handla ingredienser till quornfärspiroger. Väl hemma inser jag att det inte finns tillräckligt med mjöl så det blev inget husmorsbak. Typiskt att matlagning kräver planering va.
Det var visserligen rätt skönt med promenad och jag unnade mig en burkläsk på hemvägen. Alltså vill jag inte klaga.
Förresten köpte jag skorna jag nämnde för en tid sedan. De är varma&sköna men ser kanske inte så roliga ut. Tänkte försöka försköna dom lite med någon rosett i brunt, eller nån stor&fin knapp kanske?

Eftersom min syster skrivit en önskelista till tomten, tänkte jag att jag inte kan vara mycket sämre. Förutom lite snö och fred på jorden önskar jag mig även en digital systemkamera. Denna kamera skulle t.ex duga utmärkt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0