efter regn kommer solsken..

Idag jobbade jag mellan 7 och 14, det kändes i stort sett som om jag var ledig faktiskt. Så skönt. Igen (eftersom det är midsommar) måste jag då påpeka att det är läskigt med alkohol och fylla, läste en tyck-till-artikel i Expressen i fredags angående just att köra onykter, och bara 53% av de som hade svarat på frågan uppgav att de aldrig kört onyktra, hög siffra?

Nåja det finns kanske lite trevligare saker att skriva om. Idag fick jag höra på jobbet att min mage börjar synas igenom mina gröna scrubs, det trodde inte jag! För mig känns det som om min mage har krympt, ja bebismagen alltså, godismagen ökar nog. Det är ju lite det jag väntar på just nu, att magen ska bli stoor och rund :) 

Stockholm känns lite tomt så kom hit alla vänner! Jag bjuder på fika & trevligt sällskap.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Emma! Emma! Vi måste fanimej ses snart. Jag är ju ledig hela tiden juuu! Och har tråkigt dessutom!

2008-06-24 @ 12:29:20
URL: http://skeppohoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0