måndag.

Hur är det möjligt att vara såhär trött? Fick jobba över lite idag, resultatet blir ju att jag tvärslocknar i soffan så fort jag kommer hem. Jag borde kanske uppdatera bloggen om vad som hänt under helgen men den känns lite avklarad nu. Hade iaf en av de trevligaste och mysigaste helgerna på länge, trots arbete.

På onsdag åker vi till Riga och det känns fortfarande lite motigt. Jobbar heldag innan, för att sedan stressa till färjan och sitta på nån konferens. Nu är maten serverad i köket, en av de många fördelarna med att vara gravid, trött och illamående.

22.52
Vet ni något mer irriterande än dessa två saker?
1- Brandlarmet går igång när man magar mat, trots att det inte ens är särskilt mycket matos eller rök? Till detta hör till att man måste slita ner brandvarnaren från taket och plocka ut batteriet för att den skall tystna.
2- Irriterande mobilsignaler, antingen som ring- eller alarmsignal. Min sambo envisas med att varva mellan 3 låtar (Sahara hotnights, Blondie & The Donnas). Varje morgon "snoozar" han minst 4 gånger, vilket gör att jag vissa dagar blir på dåligt humör bara jag hör ovan nämnda band.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag hoppas iaf att ni får det trevligt på båten och i Riga..=)kram kram

2008-06-11 @ 00:04:31
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0