onsdag.

Är det något jag behöver i mitt liv just nu så är det möjligtvis en kurs i norska. Jag vet inte vad det är för fel på mig, det är inte bara norska ord jag inte förstår utan det är hela dialekten. Vad är det med norska egentligen?
Har tydligen blivit utsedd till "gruppledare" på vårat Riga-besök nästa vecka. När jag frågade min chef var argumentet "Jag tror du är den som bäst behärskar det engelska språket" vilket alltså medför att jag är den som måste presentera vår grupp och allt som nu hör till på sjukhusen i Riga. Herregud, jag som knappt kan göra mig förstådd i utlandet när jag ska beställa en flaska vatten. Knappt.

21.49
Ibland känns det lite jobbigt att vara gräsänka, sängen känns så stor & tom. Då kan man nynna lite för sig själv så kanske det känns bättre.

Though it was only yesterday you kissed me
And that kiss
And that kiss was so, so true

Oh honey
I really miss you
Oh honey
If only, if you could hold me now
Cause you hold, you hold me oh so well

lalala...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0