dagens teve

Tack och lov har antalet svenska dokusåpor sinat lite, åtminstone av de pinsamma slagen som "Baren", "Big brother", "Paradise hotel" etc. Där deltagarna var strategiskt utvalda för att skapa intriger, sexuella spänningar och drama, filmade dygnet runt. Något minst lika vidrigt dock är "Grannfejden", "Rent hus". "Du är vad du äter" och den svenska versionen av supernanny.
Hur tänker folk när de blottar och hänger ut sig själva inför svensk teve och allmän beskådan? Okej att jag skriver blogg men come on, man har väl gränser? Oavsett hur osams jag blir med min granne, mina barn eller dammsugaren så skulle jag aldrig vända mig till ovanstående program.

Kommentarer
Postat av: Karin

okej..jag följer..eller följer och följer..tittar iaf om jag ser att det sänds, dom hära programmen, men jag håller med dig..jag skulle aldrig ställa upp på nåt sånt själv =)

2008-03-28 @ 22:34:14
URL: http://litenbrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0