Öppettider

Såhär vid påsk så är det ju riktigt tråkigt att inte affärerna är öppna. I synnerhet secondhand- och tygaffärer. Jag känner mig motiverad att leta ett nytt (gammalt) vardagsrumsbord och en gammal fåtölj att klä om. Sedan behöver jag tyg till en klänning jag vill sy, har bara ritat ner den i mitt inspirationsblock men med det kommer man inte långt.
Eftersom påsken nu verkar bli lååång så ska jag åtminstone försöka få tag i tjejen som hyr vår lägenhet i andrahand, jag har en vän i nöd som behöver en soffa så jag tänkte hämta tillbaks min gamla. Det blir väl en snäll inflyttningspresent till en kompis som äntligen flyttar till Sthlm?
Och appropå möbler, inflyttningspresenter osv kan jag meddela att jag äntligen hittat en tapet till hallen, den blev inte så diskret som jag hade tänkt men rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0