torsdag.

Sitter i skrivande stund och tittar på "Sanningens ögonblick" och är minst sagt fascinerad. Jag personligen skulle aldrig ställa upp i något sådant och ja, det beror antagligen på att jag har en del skelett i garderoben, men andra saker är heller ingen hemlighet men kanske inget man vill skylta med inför Sveriges tittare? Ändå sitter jag här lite road över andras hemskheter och pinsamheter.

Tidigare idag åkte jag hem till Sussie för att fika och snacka lite. Kollade in hennes nya lägenhet på Swedenborgsgatan, enligt mig det ultimata läget att bo på. Hälsade på lilla Yonathan och Cassandra och blev förälskad, sötare barn får man leta efter. Det var en trevlig kväll men jag fick åka hem tidigt för att kurera min "sjukdom". Alltför ofta tänker jag att "jag måste bli bättre på att umgås med mina vänner", vilket är ett tecken på att jag är en ganska dålig kompis? Men lugn, lugn, jag ska bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0