19 dagar.

I förmiddags begav jag mig till jobbet för att hälsa på en sista gång innan tillökningen. Jag hade lite dåligt samvete för att jag inte bakat något men när jag väl kom dit så var det precis som det alltid brukar vara: fyra riktigt stora tårtor fanns på plats och jag var inte sen att ta för mig! Det var kul att träffa alla kamrater, höra skvaller och uppdatera sig lite.
Efter det så vankades det en träff med svärmor, vi tog bilen in till söder och köpte 30årspresent. Det var trevligt att strosa runt och få prata av sig lite. Efetrsom min mamma bor så långt bort får svärmor agera lite substitut vilket fungerar finfint.

Efter en timmes vila så känner jag att kroppen tagit stryk, som vanligt. I morgon blir det mer lugn&ro hoppas jag, min syster och hennes son kommer hit på besök. Hon hade tydligen förväntat sig lunch här men mina köksskills är inte mycket att hänga i julgranen. Jag bjuder hellre ut henne någonstans. Nu fika.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Vad sägs om att ses nästa vecka? Nu när min jävla förkylning äntligen har försvunnit. Vill ju träffa dig innan bebis anländer ju! Jag kommer över till dig så att du inte behöver flänga runt så mycket. Kram!

2008-11-26 @ 22:52:34
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: m<

2008-11-27 @ 13:26:35
Postat av: mamma

ingen syster yster som kom idag!!!Hörde att Mille blev sjuk,så synd.Hoppas att ni kan träffas snart.Längtar efter lördag då vi kan träffas,så att du får lite MAMMA tid.Längtar så efter dig.Ta det lite lugnt och spring inte på stan älskling Puss

2008-11-27 @ 13:29:05
Postat av: mariaa

Hej! tack:)

ja, jag fick värkstimulerande dropp. Men det gick bra ändå. Hade hört massa dåligt om det droppet, så jag var noga med att sa till att dom skulle kolla bebisen hjärtljud extra noga efter jag fått det. Men det var riktigt skönt när man tagit EDA, nu i efterhand kan jag ångra att jag inte tog det tidigare:)



ha det bra!

2008-11-27 @ 18:51:06
URL: http://minimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0