det är en mening med allt.

Precis hemkommen från ytterligare ett besök hos min barnmorska Gunnel. Allt såg som vanligt bra ut och Gunnel sa (tack&lov) att jag har så bra järnvärde att jag kan sluta med mina järntabletter. Halelujah som jag väntat på att få höra det! Bebisen har lagt sig med huvudet nedåt men ännu inte fixerat sig, det är ganska kul egentligen hur man kan känna barnets exakta position. Meningen var att jag efteråt skulle träffa Amelie men hon fastnade i valvakan i natt och var alldeles för trött.

Så vad ska lilla Emma göra istället då? Jag fick faktiskt en Cd-skiva i brevlådan idag, "Mödravårdsträning", utarbetad och intalad av Fil.Dr Lars-Eric Uneståhl som jag ska lyssna på. Nedan lägger jag in en bild på denne mycket sympatiske man. Hoppas den hjälper mig igenom förlossningen annars ska jag banne mig reklamera skivan. Å andra sidan är alla utlåningsexemplar i Stockholm stulna så det måste ju betyda att dethär är enormt bra. Jag känner peppen. Jag har för tillfället stort förtroende för Lars-Eric!



Kommentarer
Postat av: Amelie

Hahaha ja shit vem kan inte ha förtroende för en sådan charmör?

2008-11-05 @ 13:36:55
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jag menar det. Du borde "slappna av" med mig :)

2008-11-05 @ 16:21:34
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

Lars-Eric verkar ju vara en klämkäck typ..=)

2008-11-05 @ 18:06:41
URL: http://litenbrun.blogg.se/hittabalans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0