fredagsnöje.

Som jag skrev tidigare var jag och min sambo på Hermans ikväll och åt middag. Tyvärr var alla bord på terassen reserverade vilket är synd för det är jättemysigt att sitta där i mörkret och titta ut över Stockholm. Ikväll bjöds det på asiatisk buffé, riktigt gott var det. Det blev en del promenerande och min kropp känner av det, jag får skylla mig själv när jag dagar som denna väljer snygghet före komfort. Det vill säga att jag väljer snygga skor framför mina löpskor, men hur kul är det en fredagskväll?

Vi hann hem och såg utröstningen på Idol, fråga mig inte varför jag kollar på skiten, jag bara gör det. Och nu såhär för fem minuter sen kom jag på den briljanta idén att möblera om i sovrummet men fick inte riktigt med min sambo på noterna. "Emma, man kan inte möblera om klockan elva på kvällen" lät det, ibland blir jag sur på hans tidsfixering, eller människors fixeringar överlag. Det spelar väl ingen roll vad klockan är på dygnet tycker jag, det finns alltid tid för ommöblering. Eller målning av dörrar, sortering i garderoben eller vad det nu kan röra sig om. "Gör det själv" kanske ni tänker nu men jag kan ju inte det. Men nä, han är en bra karl, min sambo. All kärlek till honom.


Kommentarer
Postat av: Karin

mjooooo..man kan möblera om..det kan man...men som granne vette tusan om jag skulle uppskatta det kl 23 på kvällen..=)

2008-11-22 @ 01:44:38
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Emma

Karin: joo grannarna borde inte klaga, iaf inte när jag möblerar. Jag är så rädd om mina golv att allt har möbeltassar plus att jag ändå förbjuder någon att dra möblerna längs golvet. Huuga, tänk på parketten! :)

2008-11-22 @ 13:50:29
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

ja men dåså...do it!.=)

2008-11-22 @ 16:02:31
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0