måndag igen.

Dethär med att ha hund är hur socialt som helst, särskilt om man bor i mitt kvarter där var och varannan människa har en. Jag kan tillochmed namnet på somliga hundar, där plockar jag riktigt många socialpoäng. Ibland kan det även vara lite jobbigt som när jag är stressad, för är det något jag är dålig på så är det att avbryta människor och säga att jag måste gå. Men oftast är det trevligt, som idag. Jag tror alla Fruängens hundägare är involverade i nedräkningen till min kommande förlossning, haha.
För tillfället sitter jag hemma med en stor kopp mjölk och försöker värma mina tår. Snön är härlig så länge den håller sig utanför mina skor och strumpor. Efter 27 år verkar jag fortfarande inte ha lärt mig att tygskor INTE är särskilt vattenavstötande eller varmt på vintern. Jamen justja! Jag väntar på min svärfar, vi ska åka och hämta hem nya barnvagnen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars små tår...Jag ville ju köpa skor till dig ....Längtar efter att få se lilla sängen älskling puss älskar dig

2008-11-24 @ 15:07:21
Postat av: Anonym

Mamma: Jo man kanske borde gjort det. Ska se hur mycket pengar jag får och om det finns några fina skor i affärerna. Och varma.

2008-11-24 @ 18:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0