Beslutsångest...

... det är just det som brukar drabba mig på mina lediga dagar. Göra något kreativt? träffa någon kompis? vara lat? Vad ska man göra när man är ledig?
Min arbetsvecka har varit konstig, fylld av härligheter, mindre härligheter, spännande saker, glädje och separationsångest. Separationsångesten går nog iofs att bota genom att åka dit och fika lite då&då. Sen hörde jag rykten om en klinikfest inom en snar framtid vilket jag självklart ska gå på (om jag inte befinner mig på förlossningsbritsen vill säga).

Nä nu har jag bestämt mig. Idag ska jag göra dendär väggmålningen jag planerat, beställa broderimönster och sortera mina böcker och tidningar. Och så måste jag rekommendera er alla att gå in på shopplasticland, det finns jättemycket fint. Länken hittade jag såklart i Amelies blogg (var annars?), haha. Puss.


Kommentarer
Postat av: Des

Klart du ska komma på klinikfesten om du kan, du minns väl vad kul vi hade senast?

2008-10-04 @ 23:06:45
URL: http://frokenrosa.wordpress.com
Postat av: Emma

Ja men självklart kommer jag på klinikfesten! Om jag är mobil alltså, haha. Idag har jag mest bara vankat fram sådär med blandad briljans :S

2008-10-10 @ 13:08:58
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0