fab mama.

Man skulle kunna tro att det bara är härligheter med att vara "ledig". Visserligen är det skönt med sovmorgon och att ligga i soffan och titta på Desperate housewives, Vänner, One tree hill osv men jag blir så seg. Dygnsrytmen blir också lite upp&nedvänd och ska jag lyda min barnmorska så måste jag skärpa mig. Så det är det jag ska börja med från och med idag.
Igår besökte jag Rissne, eller Amelie (och Simon) närmare bestämt. Det var trevligt och jag kan egentligen inte skylla på att Rissne ligger "sjukt långt bort" för det tog bara 38 minuter. Fantastiskt. Äntligen har jag hittat någon (Amelie, inte Simon) som kan tänka sig följa med mig och simma, hur bra som helst! Alla andra som vill se Fab mama (alltså mig) i bikini är också välkomna att följa med såklart.

Nu väntar en lång & varm dusch, doggywalk och sen en tur hem till Thomas. Jag vet inte riktigt vad som står på agendan men jag hoppas för guds skull att han har storslagna planer för eftermiddagen och kvällen!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Har kollat upp lite bad nu. Centralbadet verkar ju helt klart mest värt, det är 18-årsgräns och allmänt fin miljö. MEN Simon säger att det är en massa brats där plus att det kostar 120 spänn! Annars är Eriksdalsbadet enda stället som är hyfsat centralt och har bubbelpool. Där kostar det 75. Vad säger du?

2008-10-23 @ 13:15:43
URL: http://skeppohoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0