onyttigheter.

Jag vet inte varför men kombinationen Emma & Maria slutar nästan alltid med glass eller bakelser. Idag köpte vi 2 liter glass som vi åt med lite maränger. Ångesten på topp, jag som skulle sluta med socker denhär veckan. Nya tag i morgon, får hoppas att Sussie inte bakat något inför mitt besök. Iofs sa vi bara lunch så jag hoppas på det då.
Hittade ett presentkort på HM med ett värde av 150:- som hade gömt sig i en vrå här hemma. Det räckte precis till en Bh som jag behöver så väl, under mina veckor som gravid har jag gått från B-kupa till D-kupa. Detni. Man skulle kunna tro att min sambo är i himmelriket, haha.


Kommentarer
Postat av: Amelie

HA HA och du som har klagat över att dina tuttar inte blivit större! Vafan!

2008-10-28 @ 22:47:30
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag vet, helt sjukt. Jag tycker iofs fortfarande inte att de ser större ut men jag antar att bokstäverna inte ljuger?

Vi ses i morgon, det blir trevligt!

2008-10-29 @ 19:46:27
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0