18 oktober.

Ännu en födelsedag överspelad och jag har nog aldrig tidigare blivit så gratulerad (kan man skriva så?) som igår. Väldigt trevligt faktiskt att människor kommer ihåg en, det är så jag blir rörd. Firandet blev inte så spektakulärt, lite middag och lite tårta, med det inte sagt att det inte uppskattades. Fick ett par finfina mjukisbyxor av min svärmor, så nu behöver jag inte be min egna lilla mor att köpa åt mig. Det är hur soligt ut som helst ute nu, jag ska dra ner periennerna en stund, titta på tv, duscha och åka in till söder. Samtidigt som allt detta hoppas på att solen försvinner.

Update
Jag är fattig. Extremt fattig om jag ska jämföra med hur jag brukar ha det. Allt beror på Försäkringskassan som inte kan komma med några klartecken eller vara tydlig över huvudtaget. Nåväl. Jag unnade mig en fika med Lenny & Tobias på Muffinsfabriken och det var ju mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0