weekend.

Helgen närmar sig sitt slut men jag har fått en hel del gjort. Jag, Maria och Iddie träffades i torsdags för att shoppa och äta lite lunch. Eftersom jag var fattig blev jag bjuden, med efterrätt och allt. Hur lyxigt som helst faktiskt.

På torsdag kväll var det ommöblering som stod på agendan och sängen åkte ut i vardagsrummet. Anledningen var den förestående tapetseringen som jag pratat om i säkert ett halvår nu. Det var förövrigt rätt soft att sova i vardagsrummet och kunna ligga i sängen och kolla på tv. Kolla på tv när man ska somna, kolla på tv när man inte kan sova, kolla på tv när man vaknar... ni fattar. Svärfar och jag åkte i fredags till måleributiken i Alvik för att köpa tapeterna, fikade lite, och har spendeat resterande tid med att snygga till vårt sovrum. Lite problemos hit&dit men skam den som ger sig.
               
 
Ja, bilderna i sig är inte så upphetsande. Min mobil tar hemska kort, jag är en dålig fotograf och saknar nog intresse att ta kort nu för tiden. Dessutom har vår dator tappat alla livstecken så jag sitter i skrivande stund hos mina svärföräldrar. Att vara utan egen dator känns förjävligt. Stackars mig och mina i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Karin

den där tapeten var grymt snygg måste jag säga..=)

2008-09-28 @ 18:37:01
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: mamma

Men gud vilka fina tapeter Emma!!!Super snygg.Kram mamma och Sven

2008-09-28 @ 19:01:34
Postat av: Amelie

Ja jag instämmer, jättefina tapeter!!

2008-09-28 @ 19:15:30
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Amelie

Plus att jag är jävligt avundsjuk över att ni inte har så fint och ordnat, och inte en massa högar med prylar här och var som vissa andra :/

2008-09-28 @ 19:16:39
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amelie: Nä jag är allergisk mot prylar :), det är bara Lennys skrivbord som skräpar.

Ska lägga ut fina bilder nån gång på hela lägenheten, när jag får igång datorn.

2008-09-28 @ 20:05:50
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Vonka

Blev ju supersnyggt det där! Härligt! :D

2008-09-28 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0