Äntligen...

...har min nya dator kommit, som jag har längtat! I kväll försöker vi bli vänner med varandra men det går med blandad briljans. Mest är det kanske det nya operativsystemet och den nyare versionen av Explorer som retas men vi ska nog komma överens såsmåningom. Jag hoppas det.

Har varit på sköna Södermalm i kväll och har kommit fram till att det är ganska irriterande att vandra från café till café i hopp om attt hitta ett mysigt ställe. Antingen var de överfulla eller så satt en fin skylt som skrek barnvagnsförbud på dörren. Slutligen hittade vi ett jättemysigt ställe långt ner på Hornsgatan (nästan vid Hornstull) som jag inte minns vad det hette (typiskt). Det var jättelitet men tjejen som jobbade var så trevlig och hjälpsam så vi fick plats ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0