åter till vardagen.

Påsken har nästan obemärkt passerat trots ett finfint påskägg fyllt med godis. Helgens höjdpunkter var två. För det första fick jag äntligen träffa min bror Gunnar, Angelica och lille bebisen Oliver. Han var så himla söt (mest Oliver men även min bror) och glad. Tiden rann iväg och vi hann inte med att umgås så mycket men "underbart är kort".

Den andra väldigt fina upplevelsen var att få bada badkar tillsammans med Viggo som egentligen inte alls gillar vatten. Jag hade hoppats på att han skulle acceptera badet utan gråt men det gick över förväntan! Han gillade det hur mycket som helst, sprattlade och pratade högljutt när jag plaskade och sjöng för honom. När han tröttnat låg jag kvar ytterligare en kvart och marinerades av en badbomd från Lush. Badkar, vilken grej!!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

badkar is da grej.. skaffa pronto!!

2009-04-13 @ 08:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0