dagen som vände.

I morse vaknade jag och trodde att agendan var tom men icke. Bl.a har jag varit på BVC med Viggo. 8320 härliga gram och 68 ståtliga cm tydligen, jag som har tyckt att han gått och blivit mager här hemma. Vi gick raka vägen hem och han fick sova lite på balkongen medan jag bläddrade i ICA-kuriren. Blev då inspirerad att göra iordning på vår balkong så att man kan börja äta ute. Måste bara åka iväg och köpa lite grejor först. Någon dag.


Såhär glad kan man vara om man får lyssna på Pilutta-sången. Han  har varit världens energiknippe hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Sarah Norrtälje

åh så söt å glad han är.. lilla gubben, jag längtar efter honom!!



puss från moster

2009-04-20 @ 18:49:28
Postat av: vonka

Man blir ju alldeles kääär juh! Så fin han är och så stor han blivit :)

2009-04-20 @ 20:13:35
URL: http://unchickmama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0