i'm back.

Nu när jag haft en timeout har jag hunnit med massor av saker. Bl.a har jag lyckats hitta lägenheten jag vill spendera kommande år i, kolla in så får ni se. Här är den! Det finns en annan kandidat och den hittar ni här!
Vi har varit på långa pormenader, suttit i solen och samlat fräknar, shoppat kläder och träffat fina människor. I skrivande stund sitter jag och väntar på min nya dator som ska komma idag. Jag hoppas kameran fungerar bättre med den så ikväll blir det fotosession för hela slanten!

Har någon tips på en blogg eller sida där man kan hämta inspiration för lekytor? Eftersom vi bor i en fjuttig tvåa har inte Viggo något eget rum, därför behöver vi skapa en Viggoanpassad lekyta i vardagsrummet. Jag har inga egna idéer dock.

Kommentarer
Postat av: vonka

hallu, läckra lyor du kollat på, men vill bara tipsa om att du får ett slott för de pengarna häromkring :-) Kanske komma?? ihihi



Lekyta, ja du det är inte lätt men såg på öppna förskolan att de hade markerat en mys och lekhörna genom att hänga upp en sänghimmel i hörnet av ett rum, de fäst upp nätet så att det blev som fluffiga moln i taket där de hade fäst små fjärilar, julkulor och annat fint. Under hade lagt en stor matta (rund rya) och därpå hade de massa goa kuddar. Var verkligen jättefint!



Kramelikram! Ingen mer bloggpaus nu va?? ;-)

2009-04-08 @ 13:02:11
URL: http://unchickmama.blogspot.com/
Postat av: Emma

Vonka: Nä nu får det vara nog med bloggpauser ;)

Hmm, ska du inte till förskolan nåt mer då så du kan ta lite kort? Såg att du skaffat en mysig matta till Alvins rum också. Sen gillar jag idéen som din kompis mamma-till-leon-vadheterhon? har, med en låg säng och spegel på väggen. Men kanske inte en säng just om Viggolicious ramlar ner o slår i huvudet :(

2009-04-08 @ 13:54:26
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Sarah

haha jag förstår att du vill bosätta dig på den första adressen.. dock är jag tveksam om adressen. :S haha men vilken lägenhet, behöver in sällskap så flyttar jag med..

Nu får du inte ta mera bloggpauser, jag har inget att göra om dagarna annat än att vänta på att du ska skriva.. puss lillan vi ses p ålördag

2009-04-09 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0