spontanbesök.

Vilken dag det har varit idag! Det började med att jag fick "sovmorgon" 1,5 timma då Lenny & Viggo roade sig på egen hand. När jag slog upp mina blå hade Lenny tvättat och bakat kakor!
Därefter somnade Viggo fint i min famn där han sov i 2 timmar. Ja gott folk, ni hörde rätt! Ytterligare lite senare tog vi kommunala färdmedel till Karolinska Universitetssjukhuset a.k.a. min arbetsplats för att förgylla dagen med vår närvaro. Viggo satt vaken, lugn&fin i vagnen utan minsta gråt, visst krävdes det lite pjosk och leksaker men ändå.
Vilken grej. Vilken dag!

Därefter bjöd jag hem min svärmor på fika. Lite spontant sådär.

Kommentarer
Postat av: Emma

Karin: Du är så välkommer att följa med så :)



Carro: Åh vad gulligt av dig. Dessvärre är mr Viggo strl 68 eller 74 :(

Förstår inte hur han kan växa så mycket och så snabbt. Rött och rosa hade passat fint dock tror jag.

2009-04-22 @ 20:59:53
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Amelie

KAKOR?! Vafan vad orättvist! Tror du att han kan lära Simon?

2009-04-22 @ 21:37:47
URL: http://skepp-ohoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0