fredag. på riktigt.

Det är inte klokt vad jag peppar just nu. Peppar inför allt som komma skall. Jag ser verkligen fram emot att flytta och jag längtar efter min fina kökssoffa som står i Dalarna och väntar på mig. Jag ser fram emot att äntligen få ligga i ett badkar, börja simma, fika i höstrusket, träffa vänner & få se Viggo växa. Bland mycket annat.

I morgon ska jag försöka hinna till Lagerhaus, vilket inte blir svårt eftersom jag inte har något annat inplanerat. Har sett en fin turkos plastkorg där som jag bara måste köpa, den var slut i Skärholmen igår när jag var där. Appropå det har jag kommit på hur avskärmad jag är när jag promenerar i olika centrum, som någon form av tunnelseende. När jag sedan springer in i någon jag känner, som igår, tar det några hejanden från deras sida innan jag ens reagerar. Jag måste nog uppfattas som osocial och ignorant, eller det vet jag att jag gör. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0