onsdag.

Jag går här hemma i väntans tider och det är inte nådigt vill jag lova. Åtminstone inte då jag har tålamod som en treåring. Jag är en sann pessimist, en jävel på att överanalysera & skulle behöva ett paket med självförtroende i julklapp. Snälla tomten, jag har varit snäll i år. Jag har ätit mycket grönsaker och inte svurit så vidare värst mycket.

För att hålla tankarna på annat håll ska jag faktiskt gå på bio i morgon. I helgen blir det julklappshandel och förhoppningsvis lite julpyssel och pepparkaksbak. Det är tur att jag har en liten sötgris till son, han brukar pigga upp mig för det mesta!



Jag vet att ni är avundsjuka på min kamera. Den är fabulous (inte).

Uppdatering 22.41

Viggo sa att han önskar sig stoooora kuddar till sin kuddhörna. Vi sitter där och läser sagor om kvällarna.


Kommentarer
Postat av: Karin

lilla sötnöten =)

2009-12-10 @ 06:22:02
URL: http://www.soija.se/
Postat av: mammiz

Älskar Viggo s bild fast inte med masken, gillar inte grisar..... fast sötgrisar älskar jag .Han är ju bara så söt

2009-12-10 @ 11:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0