tisdag. ute är det grått men mitt hjärta skiner och strålar.

Vi börjar dagen med 7 härligt kalla minusgrader, ett lyckat telefonsamtal och mjukiskläder. Det är nämligen en sån dag idag, då man ska gå runt med sköna kläder och göra ingenting alls. Dessutom har Viggo fått en släng av feber efter gårdagens vaccination så jag tänker minsta möjliga aktivitet. Möjligen en sväng till affären för en nypa frisk luft, vi får se.

Ska ägna dagen åt att drömma om spabehandlingen jag ska unna mig tillsammans med två fina vänner i januari. Min plånbok ekar tomt men jag måste få fira lite. Bara lite.


Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? :)



Förresten kolla min blogg för att veta hur du kan skicka GRATIS SMS :) Kraaaamizaaaar! :)

2010-01-01 @ 19:57:27
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0