Ciao, ciao Italia.

Nu är det äntligen bestämt att vi ska åka till Italien i sommar. Tidigare har det bara varit lite löst snack om det men nu är det spikat. Min sambo åker dit för att jobba och ska gästa hos en kompis som har studio där, jag åker bara för nöjes skull. Är jag mammaledig kan jag lika gärna resa om tillfälle ges. Det finns säkert folk som har åsikter om att resa med små barn men jag har hört att det inte behöver vara något problem. Så nu har jag något att se fram emot utöver våren, soliga Skansenbesök och att få träffa min bror Gunnar och Angelicas lilla bebis. Den är äntligen på gång nu, snart har Viggo ytterligare en kusin, som blir nummer 6 i kusinledet.

Kommentarer
Postat av: Karin

va roligt med resa. skulle med vilja åka till Italien, men det får bli en senare resa =) Vart hamnar ni där då?

2009-02-06 @ 11:23:15
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: vonka

åhh såhääärligt! Åka med små barn, kan väl inte bli behändigare kan jag tänka mig. Blir värre sen när de börjar springa runt och absolut inte vill vara i vagnen :)

2009-02-06 @ 17:21:38
Postat av: mariaa

ne borde väl inte vara några problem att resa med småbarn, dom e ju gratis till dom fyller 2år. Så man borde väl bara passa på:)

2009-02-06 @ 19:46:55
URL: http://minimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0