...

En av mina (såklart väldigt få) laster här i livet är när jag i perioder då livet rullar i motvind, tröstar mig själv med shopping. Antingen många små ting, något större eller så gör jag någon större förändring i hemmet. Nu vill jag absolut inte skylla på Viggo utan denhär gången beror det mer på familjedramatik (om det nu är rätt ord). Amningskoman jag just nu befinner mig i gör dock så att jag glömmer bort vad jag handlat, men här är ett litet axplock!

En ljuslykta som jag hittade för en billig peng på Hemtex. Kanske lite fel säsong?


Byxor, mössa & jacka till Viggo. Chinos till mig själv, från Polarn o Pyret, mammabyxor med mudd är grejjen!


Body med robotar, hittade i en undangömd butik i Västerås. Bodyn är från MiniRodini, de säljer en del söta kläder faktiskt.


Kommentarer
Postat av: sarah

Åhh du köpte jackan, den är så fin!! jag vill ha i milles storlek puss

2009-02-17 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0