lördag.



Lördagen har spenderats med Karin på stan, meningen var att vi skulle fika men Viggo var inte riktigt på humör. Lite gråt och sura miner övergick lite senare till hysteri och han skrek panikartat hela tunnebaneresan hem, i såna lägen är det lätt att tappa modet. Det gör ont i hjärtat att ens barn är så uppenbart missnöjd med något.
Innan vi åkte hemåt gick jag till Lennys jobb och hälsade på. Träffade Daniele, killen från Italien som Lenny ska jobba hos, så nu är jag så himla peppad på Italien. Staden vi ska åka till heter Martina Franca och ligger 5 minuters bilresa från stranden, som jag längtar! 2 veckor i maj blir det, ev kan vi åka dit i slutet av sommaren också.

Nu lockar sängen mer än datorn. Men förresten!!!! Jag blev ju faster i morse! Min storebro och hans fru fick en liten Oliver, väldigt väldigt stort Grattis till den fina bebisen.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag och patrik kan följa med som barnpassare...går det bra? =)

2009-02-07 @ 23:39:19
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Emma

Karin: Apselut!! Ni är välkomna, så kan jag åka till stranden och dricka öl, eller nåt.

2009-02-08 @ 12:47:13
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0