mysko.

Det är något konstigt med min kamera eller dator, försöker tömma kameran på bilder men det funkar inte. Tills vidare kan jag skriva att min far var här på blixtvisit i söndags, jag hade förväntat mig långbesök och middag men det hanns inte med.
Var på BVC i morse med Viggo, bra tajming eftersom hans kolik inte blivit bättre. Har börjat med Minifom-droppar nu så vi håller verkligen tummarna. Träffade nya barnmorskan också ja och hon verkar supergullig, fick tider för föräldragruppen så har jag tur kanske jag träffar någon mamma här i grannskapet. Mätte och vägde lilla klimpen också. Längdmässigt börjar han plana ut då han mätte 59 cm men vågen visade... hör och häpna... 6370 gram! Jösses, frånoch med nu ska jag sluta oroa mig för att maten sinar, haha.


Kommentarer
Postat av: Karin

jag kan kika på det där med kameran och datorn..kan ha med nya programmet som vi installerade nämligen...vår storkamera kan knäppa sig så där med..

2009-02-02 @ 21:07:33
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: syster

älsklingen.. jag vill komma å pussa på lillen. vi saknar er, storkusse pratar mkt om viggo.

puss

2009-02-02 @ 21:38:57
Postat av: syster

älsklingen.. jag vill komma å pussa på lillen. vi saknar er, storkusse pratar mkt om viggo.

puss

2009-02-02 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0