onsdag, bra dag.

Idag har vi varit ute på promenad, försöker inleda en ny rutin att följa med sambon till tunnelbanan på morgonen för att sedan gå en halvmil med Viggo. Inte nog med att jag känner mig duktig, det blir även lättare att stå emot mitt glass- & godissug också. Man kan ju liksom inte förstöra morgonens hurtighet med onyttiga saker, tycker jag.
Senare åkte jag in till Söder för att träffa Lenny när han slutat jobba men eftersom jag råkade bli lite tidig hann jag träffa Gabriel en snabbis innan. Jätteroligt att se honom, det var alldeles för länge sedan. När jag ändå var i krokarna passade jag på att gå till Goodstore för att handla lite veganskt pålägg då jag håller mig till en mjölkfri diet för tillfället.

Vi jublar förresten för att Viggo tog nappen idag för andra gången i sitt liv! Han började gråta & skrika på tunnelbanan och eftersom jag är en sån mes, så tog jag fram nappen så att folk omkring mig inte skulle tro att jag struntar i mitt barn. Inte för att jag tycker om att låta honom bara vara heller, men av erfarenhet vet jag att mitt bröst är det enda som tröstar i det läget. Nåväl. Så fort jag sträckte fram nappen så tog han den. Hoppas det håller i sig för det vore så skönt om det fungerar! Intresset är enormt va? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0