uppdatering.

Så. Vad händer i Fruängen egentligen? I en veckas tid har Viggo varit fullständigt rabiat så de få gånger jag tagit mig ut bland folk har jag bittert fått ångra. Idag har jag hållit mig borta från folksamlingar i väntan på det stundande läkarbesöket. 2månaderskontrollen är i morgon så då ska vi verkligen försöka få bukt på koliken. Som det är nu tex så vågar jag mig inte till Föräldragruppen på måndag, alla bebisar kommer ligga och jollra sött utom Viggo... Nä, Tills dess råder endast soffhäng med mina favoritgrabbar.



Har ni förresten sett "The Hills" som går på MTV? Till en början tyckte jag det var lika fånigt som Laguna Beach men serien har verkligen växt på mig. Jag gillar drama, intriger & snygga människor, åtminstone på TV. Det jag ville säga är att jag blir så sugen på att flytta till USA, till någon delstat med ljuvligt klimat och bo i en lägenhet a'la Melrose Place. Nu är det dock så att jag är alldeles för odriftig för att genomföra en sådan flytt, tyvärr. Det är så stort projekt att flytta till ett annat land och herregud, hur gör man för att få arbeta som operationssjuksköterska i USA? Nåväl. Min syster grejjade att flytta till Kanada och bilda familj, så jag får leva på hoppet!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Det är klart att det går! Känns ju som att ditt yrke borde vara hyfsat lätt att anpassa till annat land, jag menar, hur mycket av din kurslitteratur var inte på engelska? Och så har du ju sett en massa Grey's anatomy :P

Vi har också funderat på att lämna jante-Sverige, men jag vet inte om jag skulle vilja flytta till USA dock.

2009-02-10 @ 20:25:03
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad fin Viggo är =) Och vilket hår!! Gulligt!

2009-02-10 @ 20:35:25
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Karin

näääähärru..du ska stanna kvar här och börja jobba med mig på S:t Göran..ju!..en vacker dag..=)



Även om Viggo inte är på humör så ångrade inte jag våran dejt i helgen ändå..=)

2009-02-10 @ 22:20:12
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Emma

Amelie: Haha precis, och eftersom jag faktiskt jobbar på neurokirurgen så borde jag få jobba med Mc Dreamy :D



Carro: Ja, han föddes med fina frisyren men nuförtiden ligger han och gnuggar huvudet mot kudden hela nätterna. Håret är alltså inte lika svallande i nacken...



Karin: Vilken tur, jag tyckte dock det var lite tråkigt och sen blir jag så disträ när han skriker :) Jag kommer inte våga åka in till stan p åett tag tror jag, huuga. Jag som hade planerat åka till Västerås på torsdag.

2009-02-10 @ 22:37:56
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

det kan jag förstå om du känner, men jag kan komma till dig med fika annars nästa gång..det gör inget =)

2009-02-11 @ 05:31:43
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0