vad nu liksom?

Efter en irriterande dålig förmiddag ringde det på dörren härhemma, men det var inte Maria som kom. Utanför stog en taxichaufför med ett bud som jag förvånat tog emot. Avsändare var "Micke från kemtvätten"... Vad nu liksom? Budet var en korg modell större fylld med olika ätbara ting: Lyxig choklad, tryfflar, exotiska frukter, tunnbrödchips, mandelskorpor bland mycket, mycket annat. Det gjorde ju dagen genast mycket bättre, det & Marias sällskap såklart.
Nu på kvällen har det frossats av korgens delikatesser, hur lyxigt som helst!

Helgen bjuder på fika med Karin och besök hos Lennys släkting "Lillan". Hon har stickat massor av kläder till Viggo som vi alltså ska få hämta. Ryktena säger även att hon är fantastiskt duktig på att baka så jag ser fram emot en buffé av 7 sorters kakor :)


Kommentarer
Postat av: vonka

men hallå, vem är micke på kemtvätten?? Är han som nisse...på manpower? Undrar om jag oxå får en sån korg?? Fan, jag borde kemtvätta oftare! ;)

2009-02-06 @ 21:48:48
Postat av: Emma

Haha jag har då aldrig tvättat på den kemtvätten, snacka om chock!

2009-02-06 @ 22:18:22
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0