vi försöker igen.

Mitt förra inlägg var så pass gnälligt att jag glömde bort att skriva något roligt. Vi var ju som sagt i Västerås och hälsade på Veronica & Alvin. Gick lite på stan, shoppade och fikade. Det gick verkligen jättebra och Viggo skötte sig precis som vilken bebis som helst, det kändes jättebra i mitt lilla oroliga mammahjärta! Nästa vecka kommer dom istället hit till Stockholm för att gå på "Noll till ett" med mig och Viggo, var det någon som sa kulturmammor?

Innan jag lägger in några bilder från Västeråsresan måste jag bara skryta om 2 extraordinära händelser från idag. Viggo har vid två tillfällen under dagen sovit en stund i sin säng, det är något helt nytt. Vips fick jag tid att plocka undan, baka äppelpaj & läsa forum på FL. Den andra sensationella nyheten är att han i skrivande stund ligger i sin säng. I vaket tillstånd! Han ligger där och jollrar i sin ensamhet och suger på handen. Visst, han sover inte, men han skriker inte heller! Hallelujahmoment.


Hur mycket snö var det inte i Västerås? Nästan så man fick spänna fast tennisracket under skorna. Nästan, sa jag.

Viggo ligger och sneglar på sin snygga kompis. Harlad Hårfager och vem var det mer?
Lite soffhäng innan sängen kallade.

Kommentarer
Postat av: sarah

vilka fina kort! kul att du i det jobbiga hittar ljusglimtar gumman! Jag lovar, i takt med att han växer så blir stunderna fler!! puss

2009-02-15 @ 07:50:12
Postat av: vonka

åh vilka fina bilder, vilka goa killar vi har. Harald Hårfager och skalleper :D

2009-02-15 @ 14:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0