fullt hus.

Tills för en liten stund sen hade vi fint främmande här i Fruängen. Veronica med sonen Alvin, Sussie och Omar med barnen Cassandra och Yonathan närmare bestämt. Vi har setat här i soffan och utbytt erfarenheter, fikat och bara haft det mysigt. Det var jätteroligt att få se lille Alvin, inte nog med att han var otroligt söt, han var så himla lugn och stillsam. Viggo fick en lite sen julklapp också så det tackar vi och bockar för.
Förutom besöket så har dagen bjudit på ännu en positiv händelse. Åkte till Babyland i förmiddags för att köpa en ny napp som vår barnmorska rekommenderat. Tro't eller ej men Viggo verkar faktiskt gilla den. Dock vågar jag inte ropa hej riktigt än!
Kvällen bjuder på restaurangbesök inne på Söder, vi tänkte slå på stort och premiäråka kommunalt samt gå på "riktig" restaurang. Vi är smarta nog att äta på ett ställe nära Sussie utifall Viggo är gapig och vi måste ta med maten därifrån.

Update 19.02
Nu är vi åter från restaurangen men vi tog faktiskt bilen in, hade glömt att vi hade lånat en sån över helgen. Det blev en väldigt lyckad middag måste jag säga. Det var inte alls mycket folk där och servitrisen var supertrevlig, gav oss ett mysigt bord i hörnet så vi skulle få vara ifred. Maten gick snabbt att få in och var hur god som helst, Viggo låg snällt i sin vagn och sov hela besöket. Visserligen slevade vi i oss maten men det har blivit mer regel än undantag sedan vi blev föräldrar.


Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vilken lycka....härligt att ni hade så trevligt idag.Håller tummarna för nappen puss på er

2009-01-17 @ 19:13:29
Postat av: Alvin å gänget

hej å hå va kul! Lyxigt att äta ute! :) Viggo är så himla sööt..kollade korten suss tog när jag kom hem. Superfina bilder på er två...fick dock inget på stolta pappan...så nästa gång jagkommer får han posera..hihi



Kram på er!



Ps Alvin bajsade ytterligare två gånger innan jag hann på bussen...sög rejält att leta toa och bankomat (hade ju inge kontanter) mitt inne i city. Hissen i Åhlenshuset är för övrigt sjuukt seeg!



Kram igen :D

2009-01-17 @ 22:47:02
Postat av: Emma

Alvin å gänget: -detsamma om Alvin, sockersöt! Har inte hunnit lägga in bilderna på datorn men ska göra det i morgon tänkte jag. Nu ska jag försöka sova líte då det bara blev 2 timmar sömn inatt.

Ska höra med mor min när jag "får" komma och hälsa på, då hinner vi ju ses massor.

kram

2009-01-18 @ 21:43:21
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: mamma

du får komma precis när du vill puss

2009-01-19 @ 05:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0