kors i taket.

Jag har nog inte skrivit det, men Viggo blev i förrgår som förbytt! Helt plötsligt ger han gensvar när vi pratar med honom, han ler stort åt i stort sett allt. När han är kinkig går det ibland att prata eller sjunga honom på gott humör och jag har vid några tillfällen lyckats lägga honom i sängen i vaket tillstånd och han har inte gallskrikit. Likaså babysittern har blivit accepterad. Intresseklubben antecknar? Men det känns faktiskt riktigt stort för mig. Eller för oss.

Min mor har varit på besök sen igår men har nyss lämnat Fruängen igen. Jag har ingen aning om hur jag ska fördriva dagen men svärmor ringde igår och ville träffa sitt barnbarn så det blir väl passande, Lenny jobbar ändå till 21 ikväll. Han jobbar även på lördag så jag&Viggo åker med mina svärföräldrar till Värmdö och hälsar på sambons farmor. Släktkalas för hela slanten. Fast med någon annans släkt, men utan sambon.

Kommentarer
Postat av: mamma

hemma igen,glad över att ha träffat er.Kul att få hålla om Viggo,tyckte att han var riktig go söt fin.En fin baby med det finaste håret jag sett.Ha en riktig bra dag med svärmor,älskar dig ,glöm inte att skicka lite bilder på Viggo och Mille till min email,måste visa Gunnar bilden på Mille där dom är så lika PUSS PUSS

2009-01-29 @ 13:44:43
Postat av: Karin

men han kanske mår bättre nu när ni fått ordning på ögonproblemen = glad viggolito..=)

2009-01-29 @ 17:12:48
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Amelie

Emma, ni måste verkligen få tid att träffa mig snart!!

2009-01-29 @ 19:07:00
URL: http://skeppohoj.blogg.se/
Postat av: Emma (igen)

Amelie: Ja men absolut, jag är ledig hela nästa vecka, och alla veckor efter den också. Kan inte garantera en skinande glad bebis men det är smällar man får ta :)



Karin: Man hinner ändra sig hundra gånger om, jag vet inte hur många förslag vi haft allt som allt.

2009-01-29 @ 22:15:54
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Amelie

Jag jobbar ju till 17 varje dag, och är rätt trött efter, men jag skulle kunna ta ut lite komp någon eftermiddag eller så och vara ledig efter tre. Inte lika trött då heller. Nästa vecka skulle det funka tisdag eller onsdag. Helst tisdag kanske?

2009-01-30 @ 21:50:41
URL: http://skeppohoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0