lite rödare, lite svettigare.

Ännu en dag då jag fått ändan ur vagnen och faktiskt begett mig ut på en promenad. Idag kändes sträckan lite jobbigare, vet inte om det berodde på snömodden eller på min bekväma hund. Hon ogillar verkligen allt vad snö, vatten och kyla heter så halva vägen gick hon och surade med svansen mellan benen, andra halvan fick hon åka vagn.
Imorse förresten var vi till BVC igen och fick några goda råd, magdroppar ordinerade och vägde Viggo. Han väger nu härliga 5280 gram. I skrivande stund ligger han och sover nöjd i min famn, det var på tiden...


Kameran ja. Jag drog tillbaka beställningen eftersom jag hittade samma kamera på en affär på Götgatan. Bra va? Ska åka in och köpa den i morgon. Då jäklar. Tills vidare får ni hålla tillgodo med bilder från min mobilkamera. Här nedan en bild på Viggo & kusinVitamin.


Kommentarer
Postat av: Karin

men det vart ju bra bilder ändå tycker jag..pluttarna då..=)

2009-01-09 @ 17:14:50
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Alvin å gänget

Sötis då! Eller sötisar! Alla tre :) Nästa helg ses vi! :D Puss så länge!

2009-01-09 @ 18:02:42
Postat av: syster

men du dessa bilder e ju med mobilen, det blir ju jättebra!!

2009-01-09 @ 18:34:00
Postat av: mamma

ah så söta mina pojkar är puss på er

2009-01-09 @ 19:51:22
Postat av: syster

emma de är så himla lika våra killar!

2009-01-09 @ 21:10:52
Postat av: Emma

Karin & syster: Jo de blir helt okej i små format och om de är tagna i dagsljus. Men i morgon bitti åker vi in till söder och köper finkameran. Premiärtur med tunnelbana, spännande!



Alvin & gänget: Jag vet, så himla roligt! Har du pratat med Sussie så hon är med på noterna? Du förresten, drar Alvin 62 i kläder eller större?

2009-01-09 @ 22:06:05
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: jennie karlsson

Helt otroligt hur lika kusinerna är varann, Millemannen , Viggoliten bara sååå fina, fantastiska. PUss Jennie

2009-01-15 @ 14:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0