mammabloggar.

Fick en jättegullig "award" av Carro idag, precis var jag behövde just nu faktiskt! Tusen tack rara du.


Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

Först måste jag bekänna att jag inte läser så många mammabloggar. Eller, jag läser ju flera bloggar dagligen, men det är bara ett fåtal som jag återkommande går in på.

Carro - Mamma till Tilde
Maria - Mamma till Edda
Hjärtemammas - Mamma till "M"
Annlouise - Mamma till Charlie
Cecilia -  Mamma till Bonnie

Update 20.40
Vill bara slå ett slag för "Familjeliv", den sidan gjorde mig på många sätt lite lugnare igår kväll och idag. Det känns skönt att veta att fler än jag känner att mammalivet inte alltid är en dans på rosor. Nu har jag erkänt det också, Gud förbjude!
Imorgon ska vi till BVC och kolla upp Viggos "hormonprickar" som bara blir fler och fler och sprider sig på kroppen. Nu har han även åkt på en ögoninflammation stackaren, ena ögat får han knappt upp och det varar mycket. Idag har han varit så förtvivlat ledsen att han låg vid bröstet 3 timmar i sträck, slå det den som kan!...

Kommentarer
Postat av: Karin

jag har kattbebisar..räknas det?..=)

2009-01-15 @ 20:54:21
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: mariaa

åhh tack för awarden:)

2009-01-16 @ 00:26:09
URL: http://minimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0