småtimman.

I förmiddags passade jag på att sällskapa med min sambo in till söder, hem till Sussie närmare bestämt. Måste bekräfta att hissarna på tunnelbanestationerna luktar apa, det är ingen myt, annars gick den 11 minuter långa resan smärtfritt. Väl hos Sussie lunchade vi på lyxpasta och åt lite fredagsglass, för att lite senare åka hem och träffa Karin. Hon är så snäll som förgyller min vardag med gott sällskap och intensivkurser i nödvändigheter. Min sambo löste av Karin och vi har inte gjort mer än att slöa i soffan.



Som ett avslut på dagens bloggande vill jag slå ett slag för "Vyssan Lull" för spjälsängar, utan dom hade vi inte fått mycket sömn. I natt fick jag dock ligga ganska länge och vagga sängen för att Viggo skulle somna. Lite senare vaknar jag av att jag ligger och vyssar&vaggar min sambo men ber snabbt om ursäkt för detta. Ytterligare en stund senare vaknar jag av att jag istället ligger och (ganska våldsamt) puttar sambons huvud fram och tillbaka, konstigt nog vaknade han inte utan snarkade vidare. Vad är det med mäns förmåga att kunna sova sig igenom det mesta?


Kommentarer
Postat av: carro - bloggar om dottern tilde

Du får jättegärna läsa dom låsta.

Vad har du för mailadress? Jag skickar dit!

2009-01-24 @ 08:25:41
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Karin

hehehe..han kanske tyckte det var behagligt med att bli puttad/vyssad =)..det var trevligt igår..men tiden går ju så fort dådå..=)

2009-01-24 @ 10:14:59
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahaha.. vad söt du är :)

2009-01-24 @ 11:56:27
Postat av: Emma

Karin: Haha kanske det, jag har ju faktiskt blivit lite av ett proffs på det hög i hatten



Lina: Då skulle du se Viggo! ;) Följ med Karin nästa gång vettja.

2009-01-24 @ 18:54:59
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0