åh härliga morgon..

Nu är hallen nymålad och städad till tusen. Jag har rensat bort jackor och ett gäng med skor, och i samband med det satt upp nya regler. De skor vi har framme måste vara såna vi frekvent använder och dom måste rymmas på vår respektive skohylla. Inga undantag. Lägg till ungefär 8 par skor på bilden och ni förstår hur stökigt det ser ut för jämnan. 

Solen skiner och det är strålande väder vilket betyder att vi borde gå ut och göra något. Inte absolut för att jag vill, utan för att jag måste för att slippa det dåliga samvetet. Alltid det dåliga samvetet. Vad är grejen med samvete egentligen?
Nej jag röstar på Skansen. Där finns sol, glass, brända mandlar, sojakorv med bröd och härliga backar att skjuta vagn i.

  



Kommentarer
Postat av: sarah



Fiiiiint!! Jag ska måla om lägenheten nästa vecka.. hallen å vardagsrummet i alla fall!!

kram

2009-06-21 @ 10:41:26
Postat av: Caroline

Ja, även fast det bara är 8 timmar i veckan :)

Vill inte just ha något mer heller!



Jag ska städa på ett bageri med lite personalrum :)

2009-06-21 @ 19:47:43
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0