bloggtorka.

Ibland har jag inte mycket roligt att skriva här så då låter jag bli. Å andra sidan brukar mina inlägg oftast bestå av "Hallå vänner, idag har jag promenerat och ätit glass" vilket inte heller är så intressant. MEN, det kan ju vara så att jag skriver saker mellan raderna som är himla kul för den som förstår. Och ungefär här bröt jag mot vad jag skrev i första raden.

Nåväl. Kvällen har bjudit på melodifestival, svärföräldrar och thaimat (eller Lennys skrivbordslåda bjöd på maten faktiskt). I morgon besöker vi nordligare breddgrader för att hälsa på min sida av familjen, Dalarna och Västmanland närmare bestämt. Återkommer på tisdag!


Ha en trevlig helg hörrni!

Update 21.25
Jag vill väldigt gärna skriva att Viggo inte längre sover sina härliga 8-9 timmar i sträck om nätterna. Det är ruskigt hur snabbt vi vant oss vid det men vi går inte under för det. Kändes bara som att det kan vara ärligt att skriva det, om det mot förmodan sitter någon mamma därute som läser min blogg och blivit alldeles avundsjuk på Viggos sovrutiner som höll i sig i hela 4 nätter! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja jag är här haha.Det gör inget vännen,han får gärna vara vaken,ses på måndag kram

2009-03-07 @ 21:36:10
Postat av: Karin

idag kom kortet till jobbet =)..jättefint kort!

2009-03-09 @ 21:59:24
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Emma

Karin: Åh bättre sent än aldrig! Såg att kvalitén/kvaliteten? på kortet inte var det bästa men kanske kan han charma någon!

Funderar på att hälsa på jobbet på fredag, jobbar du då?

2009-03-10 @ 18:47:38
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

Sarah tyckte att han var en jättefin pojke..=) näe..jag är ledig nu på fredag, ska jobba den här helgen med som kommer..och är ledig på måndagen efter..sen har jag gjort mina hästveckor..blärp..

2009-03-10 @ 21:44:00
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Emma

Karin: Men vad dumt att du inte jobbar, det tajmade perfekt för jag får skjuts hem med svärmor på fredag.

Jag tycker du jobbar hela tiden, hugaligen. Får du aldrig vila? haha

2009-03-10 @ 21:47:34
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

haha..neee..och dum är jag som accepterade schemat vid diffningen, det är bara att bita i det sura äpplet..det känns redan nu att man jobbat häcken av sig och veckan är inte över än..det är tungt på jobbet..

2009-03-11 @ 06:49:25
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0