bloody sunday.

Lilla familjen i Fruängen har haft en toppendag, visserligen har den mesta tiden spenderats inomhus men det kan vara ack så trevligt. Farmor & farfar (Viggos alltså, inte mina) har varit förbi på en fika och barnvaktade Viggo medan vi susade till IKEA snabbare än snabbast. Inte snabbare än hastigheten tillät och inga påkörda hälsenor inne i varuhuset men vi tog nog rekord i snabbhet.

Dendär byrån jag tjatat om i evigheter står nu till hälften monterad här hemma men Viggo har äntligen somnat efter ett rejält skrikmaraton så resten får vi bygga ihop i morgon. Han har nog aldrig varit så förbannad och övertrött som ikväll, stackarn, men det är faktiskt synd om mig också. Min fruktade migrän har gjort comeback efter att ha hållt sig borta sedan innan graviditeten. Welcome migränen from hell

Kommentarer
Postat av: Kajsan

Åhh, migrän o bebisar är ingen lyckad kombination...bebisarna borde ha någon medfödd känsla av när mamma har migrän...men tyvärr :o( Önskar att den känslan också fanns hos tonårsbarn, men ICKE!!

Kram o hoppas du mår bättre

2009-03-29 @ 20:39:34
Postat av: Sarah

Men Emmis.. stackare med migrän.. kul att du äntligen fått dni byrå? köpte du en eller två?

puss

2009-03-29 @ 20:53:08
Postat av: mamma

nej men stackare,migrän är inte kul,hoppas att du får sova ordentligt inatt.Kul att ni fick tag i en byra!!!!Vi ses snart kram

2009-03-29 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0